سفر مدونا به اسرائیل
 
نیاز به دانستن
شناخت بهتر دوروبر
 
 

  روابط نزدیک! این دو با هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و موجب پدید آمدن سوالات و شایعاتی فراوان شده است، همچنین برخی سفر مدونا همراه با دوست پسرش را تبلیغ فرقه شیطانی کابالا قلمداد می کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت روسیا الیوم ؛"مدونا" خواننده مشهور آمریکایی به همراه دوست پسرش تور خود را تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در سرزمین های اشغالی پهن کرد. 
در این سفر مدونا 54 ساله را دوست پسر رقاص و فرانسوی الجزائری الاصلش یعنی "ابراهیم زیبات " که 24 سال هم بیشتر ندارد همراهی می کند!
اجرای آخرین کنسرت مدونا در اسرائیل به سال 2009 بر می گردد که وی طی آن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "تسیبی لیونی" رهبر اپوزیسیون دیدار کرد، البته بازدید وی از دیوار ندبه و قبور یهودیان را هم نباید فراموش کرد.
دیدارهای فوق با مقامات رسمی خشم رسانه های خبری عرب زبان و اسرائیلی را برانگیخت بویژه پس از اینکه مراتب خشنودی خود را از بازگشت به اسرائیل پس از غیبتی طولانی ابراز کرد و سپس پرچم اسرائیل را که یکی از شیفتگانش به او داده بود به دور گردن خود آویخت. 
علاوه بر مدونا، ابراهیم زیبات نیز مورد توجه رسانه های خبری است چرا که ارتباط این دو با هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و موجب پدید آمدن سوالات و شایعاتی از این دست شده است که آیا این دو با هم ازدواج خواهند کرد؟ و یا اینکه این دو از طریق ارتباط روحی با هم آشنا شده اند. 
البته برخی در شرح ارتباط روحی مورد ادعای این دو می گویند: «پس از این اتفاق، "زیبات" به صف علاقمندان مطالعه در خصوص فرقه شیطانی " کابالا " پیوسته است و مدونا وی را در معابد یهودی با آن آشنا کرده است» 
با این حال بسیاری از خاخام های یهودی به طور متعدد مراتب انزجار خود را نسبت به پیروی خواننده جلف و هرز آمریکایی از این فرقه شیطانی ابراز داشته اند. 
برخی رسانه ها یکی از اهداف مدونا در سفر به سرزمین های اشغالی را تبلیغ این فرقه شیطانی بر شمرده اند. وی برای این کار از بسیاری افراد مشهور نیز دعوت به عمل آورده است. 
گفته می شود بسیاری از افراد مشهور مانند لیندزی لوهان، دمی مور، میک جاگر، بریتنی اسپریتز و دیوید بکهام و پاریس هیلتون که در گذشته به فرقه شیطانی کابالا پیوسته بودند از گرایش به آن ابراز پشیمانی کرده و بازگشته اند.
424

 

 


نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت0:37---1 تير 1391
لینک کردم با افتخار ی نظر عزیز قالب وبلاگو عوض کن بیشتر مطالب و بزار تو ادامه مطالب هم بازدید بیشتر میشه هم خلوت تر میشه با عرض پوزش از شما بابت جسارتم
پاسخ: ممنون حتما . منم شما رو لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 12:11 :: توسط : mohammad genius

درباره وبلاگ
این وبلاگ صرفا جهت افزایش میزان آگاهی شما نسبت به دوروبرتون هست.سعی می کنم در گذاشتن مطالب به درد بخور پیشرو باشم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیاز به دانستن و آدرس needtoknow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 29975
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1